Aile Yıkılıyor Uçurumdan Aşağıya
Defalarca yazdık. Yazmaya devam.
Hey yetkililer! Aile harabeye döndü, haberiniz vardır sanıyorum.
Bakın bir aile anlatayım:
30 yıllık evli karı-koca. İkisi de çalışıyor. 3 tane 25-29 civarında yaşlarında bekâr kızları var. Hanım ayrı bir eve ayrılmış. Kızların her biri işleri var, ayrı evlerde tek başlarına kalıyorlar. Malum 'istihdam'.
Niye böyle?
ÖZGÜRLÜK diyorlar.
Baba tek başına terk edilmiş halde.
Baba beni aradı. Aklıma gelen her hal çaresini denemişler. Nafile. Duadan başka çaresi kalmamış gariban adamm.
Yetkililer! STK'lar! Hey!
Duyuyorsunuz değil mi?
çaresiz baba duyurmamı istedi. Malumdur 'elçiye zeval yok'. Garibandan gelen 'Elçilik' görevimi yapmış olayım.
Belki sesim duyulur.
Namık Kemal galiba şöyle demişti:
'Yok mudur kurtaracak bahtı kara MADER'ini'.
ALLAH o maderlere rahmet eylesin.
Dua ve selam ile.
Yazar: Prof. Dr. Orhan ÇEKER
Yorumlar (0)


