Son Dakika

TMO’dan Üreticiye İlk Hububat Ödemeleri Başladı

Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Toprak Mahsulleri Ofisi'nin 2026 yılı hububat alım kampanyası kapsamında ilk ürün bedeli ödemelerinin üreticilerin hesaplarına aktarılmaya başlandığını açıkladı.

Yayınlama: 25.06.2026 16:41
3 Haziran’da başlayan hububat alım sürecinin ülke genelinde kesintisiz sürdüğünü belirten İbrahim Yumaklı, hasat döneminde çiftçilerin ürün teslimatlarını sorunsuz gerçekleştirebilmesi için tüm hazırlıkların tamamlandığını ifade etti.
Halen Türkiye genelinde 211 noktada devam eden hububat alımlarının, hasat yoğunluğunun artmasıyla birlikte yaklaşık 600 noktaya çıkarılması planlanıyor. TMO’nun kendisine teslim edilen ürünlerin tamamını almaya devam edeceğini vurgulayan Yumaklı, ürün bedellerinin ise teslim tarihinden itibaren 21’inci günden başlayarak üreticilerin hesaplarına yatırılacağını belirtti.
Bakan Yumaklı, üreticilerin emeklerinin karşılığını zamanında almasının öncelikleri arasında yer aldığını kaydederek, “Çiftçimizin emeğini ve alın terini korumaya devam edeceğiz” değerlendirmesinde bulundu.
TMO’nun 2026 yılı hububat alım kampanyasının hasat sezonu boyunca devam edeceği bildirildi. kaynak:sabah
Haber Merkezi
Konya Haberci