Torku

Sahipsiz Hayvanlar İçin Doğal Yaşam Alanı Çalışmaları Değerlendirildi

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Hayvanları Koruma Kanunu kapsamında yürütülen çalışmalar çerçevesinde valilerle Video Konferans Sistemi üzerinden gerçekleştirilen Güvenlik Toplantısı’na başkanlık etti.

Yayınlanma Tarihi:
|
Sahipsiz Hayvanlar İçin Doğal Yaşam Alanı Çalışmaları Değerlendirildi
Konya Haberci'yi Google'da haber kaynağınız olarak ekleyinKaynak ekle
Toplantıda, illerde sürdürülen doğal yaşam alanı projeleri, sahipsiz hayvanların bu alanlara taşınma süreçleri ve uygulamaların mevcut durumu ele alındı. Ayrıca valilerden sahadaki çalışmalara ilişkin güncel bilgiler alındı.
1002216684.jpg
Bakan Çiftçi, hedeflerinin sahipsiz hayvanları sokakta zor koşullara maruz bırakmadan, doğal yaşam alanlarında barınma ve beslenme imkânlarına sahip, veteriner hekimlerin gözetiminde sağlıklı ve güvenli bir yaşamla buluşturmak olduğunu ifade etti.
Açıklamasında kamu güvenliği ve hayvan refahına da dikkat çeken Çiftçi, şehirlerin güvenliği, vatandaşların huzuru ve tüm canlıların yaşam hakkı için çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceğini vurguladı.
Kaynak: Konya Haberci
Yorumlar (0)