Torku

Konya’nın Darülmülk Oluşunun 929. Yılında Selçuklu Sultanları Dualarla Anıldı

Konya Büyükşehir Belediyesi tarafından Konya’nın Türkiye Selçuklu Devleti’ne başkent oluşunun 929. yılı kapsamında düzenlenen Darülmülk Kutlamaları çerçevesinde Selçuklu Sultanları, şehitler ve gaziler dualarla anıldı.

Yayınlanma Tarihi:
|
Konya’nın Darülmülk Oluşunun 929. Yılında Selçuklu Sultanları Dualarla Anıldı
Konya Haberci'yi Google'da haber kaynağınız olarak ekleyinKaynak ekle
Alaaddin Camii’nde Ecdada Vefa Programı Düzenlendi

Konya Büyükşehir Belediyesi tarafından Konya’nın Türkiye Selçuklu Devleti’ne başkent oluşunun 929. yılı kapsamında düzenlenen Darülmülk Kutlamaları çerçevesinde Selçuklu Sultanları, şehitler ve gaziler dualarla anıldı.

Program kapsamında Alaaddin Camii’nde Cuma namazı öncesinde ecdadın aziz hatırası için dualar edilirken, hutbede Selçuklu Sultanları ile tüm şehit ve gaziler rahmetle yad edildi.
konyyaa.jpg
Protokol ve Vatandaşlar Törende Bir Araya Geldi

Cuma namazı sonrasında Alaaddin Camii Selçuklu Sultanları Türbesi’nde temsili nöbet değişimi gerçekleştirildi.

Törene Konya Valisi İbrahim Akın, İl Jandarma Komutanı Tümgeneral Cemil Lütfi Özkul, Konya Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Ahmet Murat Koru, İl Emniyet Müdürü Necmettin Koç, Karatay Kaymakamı Cengiz Ayhan, MHP Konya İl Başkanı Sedat Göncü, AK Parti Konya İl Yönetim Kurulu Üyesi Galip Kavasoğlu ve çok sayıda vatandaş katıldı.

Temsili nöbet değişimi, tarihi atmosferde duygusal anlara sahne olurken program Kur’an-ı Kerim tilaveti ve yapılan dualarla sona erdi.
koonyaaa.jpg
Darülmülk Ruhuna Yakışan Anma Etkinlikleri Sürüyor

Konya Büyükşehir Belediyesi tarafından organize edilen Darülmülk Kutlamaları kapsamında düzenlenen etkinliklerin, şehrin tarihi ve kültürel mirasını yaşatmayı amaçladığı belirtildi.

Etkinliklerin gün içerisinde devam edeceği, akşam saat 20.45’te Alaaddin Camii Selçuklu Sultanları Türbesi’nde anma programı ile tamamlanacağı bildirildi.
Kaynak: Konya Haberci
Yorumlar (0)